Friday, February 8, 2008

Lovebirds

It's Friday morning, my DH is at Small Claims Court and in 5 min. they should meet the Judge. I wish I was there but my DS still has fever and is sleeping like an angel right now....after staying up for a few hours in the middle of the night. So I'm taking some time to work on cards. I just wanted to post this one card and then I'm going off-line so my DH can reach me when he's done in court. We've only got Dial Up :(

I found this stampset at A.C. Moore and I had seen so many pretty cards with those birdimages that I just had to buy it. I thought the birds would look good on a Valentine's Card. What do you think?
The stamps are from Inkadinkado and the designer paper is from Daisy D's. I used Stazon ink. I stamped the birds on a pink paper and cut them out. Then stamped them on the white paper (Whisper White from SU) and paper pieced the birds. Then added a little glitter using my Crystal Effects on the leaves.

I'll post another card later today or tonight and tell you what happened in court.

TTFN

2 comments:

Marta said...

Hæ frænka. Rosa flott kort sem þú ert að gera. Verð að segja þér eina fyndna sögu. Ég fékk eitt kort hjá ömmu í desember til þess að gefa Hrafnhildi vinkonu á útskriftinni hennar. Hún var ekki með mörg kort en ég valdi eitt kort með mynd af kjól (man ekki hvort að það var stelpa í kjólnum) úr blómum. Ég sagði við mömmu að mér fyndist nú kjóllinn smá brúðarkjólalegur en það væri allt í lagi þar sem þetta væri svo flott kort. Svo fór ég í útskriftarveisluna til Hrafnhildar og þá tilkynnti hún mér að hún og Gunni kærastinn hennar væru búin að trúlofa sig!!!! Þannig að kortið var alveg einstaklega viðeigandi hahaha.
Ég vona allaveg að þið hafði það gott og ég hlakka til að sjá hver útkoman verður með leiguna ykkar.
Kv
Marta

Jill said...

This is so very pretty. I hope everything worked out ok for you all.