Monday, January 30, 2012

Wedding easel card

We had a pretty nice weekend, it was chilly but warmer than usually in January. I got a little bit of yard work done, my bulbs are all a bit confused, I've got tulips, daffodils and crocuses coming up.  My little one is still not up for going outside to play, I can't wait for warmer weather so he c an go out and play without getting sick again. It doesn't matter how much I bundle him up. He gets to take his brother to the bus stop in the mornings but that's about it :(

Anyway, I wanted to show you this wedding easel card, it's so not my style but I was thinking of wedding dresses and wedding cakes when I made it. It's got a lot of layers that I made with my nestabilities dies. I just wish I had had pink roses.
Yesterday we went for a Sunday drive. I had this place in mind that we saw while driving around on Thanksgiving. I wanted to take pictures back then but there were too many people around. Yesterday we didn't have the fall colors and the sun was getting to low in the sky but I gave it a try anyway.
It's such a beautiful spot and I will defenitely be going back for more colorful shots.

Thanks for stopping by :)

1 comment:

Jóna said...

Takk fyrir heimsóknina á bloggið mitt og aðstoðina :O) Ég fer yfirleitt í orðabókina í tölvunni til að finna ensku orðin og geri mér alveg grein fyrir að þau geti verið kolvitlaus lol. Ég var aldrei þessu vant ekki búin að láta neinn lesa yfir enda er ég ekkert að skrifa neitt með þessu gamla dóti, bara safna því saman á einn stað. Finnst verst að geta ekki bara sett þetta beint undir efisyfirlitið.
Þú ert alltaf jafn iðin í kortunum, enda hljóta þau að seljast vel, þú gerir alltaf jafn falleg kort.
Vona að þú hafir það sem best, langt síðan ég hef lesið í gegnum bloggið þitt eða frétt af þér.
Bestu kveðjur, Jóna